.

Ja måste lära mig att se allt lite mer posetivt, jag kanske visar mig vara en väldigt stark tjej. Men tyvärr, botten har nått sitt mål och övervunnit. Jag saknar tryggheten att ha ett arbete, där man trivs som bäst där man lägger undan sina tankar och fokuserar på arbete m.m. Jag har ingen lägenhet, vilket jag saknar. Att bo själv och ha allt ansvar själv får mig att må bra, när jag får ha det som jag vill och lever efter de mottot jag alltid gjort "lev idag, i morgon kan det vara för sent" . 

Men jag har kommit fram till en teori, som jag faktiskt tror kan stämma! De har varit lågkonjuktur några år, och för oss yngre har det varit svårare att komma in på arbetsmarknaden, unga mår allt sämre idag än vad dom gjorde för tio årsen.  Förhoppningsvis vänder allt snart och det jag menar med detta är att dessa år som jag har just nu kan vara dom sämsta i mitt liv, att jag börjar på botten och jobbar mig uppåt. Vissa får sin svaka i mitten av livet, men jag tror på min teori om att detta är mina sämsta år i mitt liv. Belive you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0