Negativitet vill vi ha !

Jag tänkte att det kanske var dax att uppdatera min blogg här, vilket jag inte gjort på väääldigt länge eller jävligt länge! Sitter här i soffan o dricker en kopp kaffe och har precis storstädat mitt rotbo.. blev väl skit bra ! Men så har vi då det där problemet med disken, vem fan ska ta den! Mamma kommer på besök? Ska man utsätta sin mamma för slavarbete varje gång hon kommer hit!? Svar på den frågan återstår och kommer senare! Jag hade tänkt att röra på fläsket idag, men istället tog jag bilen 700 meter till solariet o sömna där.. hur mycket idiot är jag egentligen!? Ja.. nog om hur jävla jobbigt allt är.. Men NEeeej jag kom precis på att mitt jobb o min kropp hör liksom inte ihop för tillfället.. dax att ta en paus kanske? Mår väl inte sådär gööör bra just nu! Så, nu var det också sagt!

aa, ursäkta mig att jag inte har något som helst posetivt o skriva förutom att jag skulle sluta röka, gick sådär! Här sitter man med plåster på armen, tuggmin i käften och en cigg varje sekund i munnen! Heelt gaaalet va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0