.

Ja vet verkligen inte vart jag ska börja. Vilka jävla tankar man har hela tiden, vad har jag gjort egentligen? Har jag verkligen gjort de? Nej! Asså, shit! Jag är förvirrad och helt less på allt just nu. Inget jobb heller :( De flesta vänner i min närhet även jag har de inte så bra just nu.. känns som en press varje dag när man vaknar. Jag hade tänkt o åka till mamma och pappa idag, men jag vill inte vara där. Jag vill åka ut någonstans och bara vara helt alone ! Ingen mobil, inget internet, ingen tv. Bara en härlig radio och mp3.. Ha frihet för mig själv. springa dom där härliga kilometerna som jag älskar, jag har tappat lusten att vara glad.. Tappat lusten till mat, tappat lusten till träningen! Vet helt ärligt inte vart jag ska ta vägen. Men tur att jag fick vara hemma idag, ensam! Bara bry mig om mig själv och peppa mig själv till MAX ! Imorgon ställer jag klockan på 06.00 och kör igång med löpning på tom mage för att träningen ska ge mig mer.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0