Jaha..

Tjohoo !
Jag skäms nästan idag när jag åkte och arbetade några timmar, och slarvade som fan! Usch, skäms på mig! Gillart inte! Men men, de va sista gången! Om de är någon som frågar varför jag inte städade övervåningen så får jag helt enkelt säga att de hände något akut som jag va tvungen o sticka! Hahaha! Iaf direkt efter åkte jag till Trollhättan och kollade på en suppper duper underbart fin lägehet, om jag vill ha den? Jajjemen, jag tar den sa jag och nu håller vi bara tummarna för att det ska gå vägen.. Den där jävla Eidar-fastigheter är ju helt kokkooo i huvudet! Men vi kan ju i alla fall hoppas! Annars har jag en som jag ska kolla på i början av nästa vecka, en och en halva! Men nu är det ju så att jag vill ha den här tvåan som jag kollade på idag.. meen fan va jag ska tjööta då!  Nu räcker det! I morgon kommer i alla fall mamma och max hit, fett nice va? Ja vet inte vad vi ska göra, men de ska nog bli möööösiiigt!  Nu ska jag sova, ska upp klockan tre, bläää!

Köss


Kolla in denna snygga bruden, gaah! Låt mig sätta på....:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0