Underbar kväll !

Här sitter jag. Njuter av denna kvällen i fulla drag. Precis ätit två groova mackor o nu dricks de en massa te. Tänkt ljus i hela lägenheten och katten sover här brevid mig. Ja har kör tre dagars hård träning och de känns nu idag, de gör ont i kroppen. Ja ska nog tagga ner lite. I morgon blir det en lång powerwalk och sen fixa naglarna. Hade helt glömt bort att i morgon är de ju tjejkväll, humorkvällen är kommen även denna onsdagen.. Så i morgon kommer Balle, Sandra, Åsa och jag bäänka oss framför tven. Får se om Balle är ledig, man kanske ska ta sig en runda på krogen ? :D Skulle sitta fint med lite vin o så..

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, god natt !

Kommentarer
Postat av: balle

det fanns varken en åsa eller vin igår?

2010-10-28 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0